Пошуковий запит: (<.>A=Гапонова В$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9
|
1. |
Гапонова В. М. Педагогічні аспекти розвитку вмінь розв’язування проблемні ситуації [Електронний ресурс] / В. М. Гапонова, М. Г. Карпушина // Збірник наукових праць Хмельницького інституту соціальних технологій Університету "Україна". - 2013. - № 1. - С. 59-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpkhist_2013_1_15
|
2. |
Гапонова В. М. До питання розробки технології подолання комунікативних бар’єрів на занятті з іноземної мови [Електронний ресурс] / В. М. Гапонова. // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. - 2013. - Вип. 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadps_2013_2_7
|
3. |
Гапонова В. М Вимоги до викладача ВНЗ у процесі підготовки майбутніх перекладачів-прикордонників до професійної діяльності [Електронний ресурс] / В. М Гапонова, Н. В. Берестецька // Наукові записки [Національного університету "Острозька академія"]. Серія : Психологія і педагогіка. - 2012. - Вип. 19. - С. 67-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoapp_2012_19_16
|
4. |
Гапонова В. М. Активізація пізнавальної діяльності майбутніх офіцерів-прикордонників під час організації групової форми роботи [Електронний ресурс] / В. М. Гапонова // Вісник Національного університету оборони України. - 2013. - Вип. 2. - С. 42-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnaou_2013_2_10
|
5. |
Гапонова В. Іноземна мова як навчальний предмет для створення спеціальних проблемних ситуацій [Електронний ресурс] / В. Гапонова // Молодь і ринок. - 2013. - № 2. - С. 82-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2013_2_19 Обгрунтовано важливість іноземної мови як навчального предмета для створення спеціальних проблемних ситуацій, пояснено етапи застосування таких ситуацій на заняттях з практики іноземної мови. Підсумовано, що можливості іноземної мови як навчального предмету в створенні та вирішенні спеціальних ситуацій, що викликають комунікативні бар’єри полягають в наступних аспектах: комунікативній спрямованності предмета, можливості вирішення не лише навчальних завдань, можливості використання всієї різноманітності прийомів і засобів активізації навчальної діяльності, організації самостійної роботи.Обоснована важность иностранного языка как учебного предмета для создания специальных проблемных ситуаций , объяснены этапы применения таких ситуаций на занятиях по практике иностранного языка. Подытожено, что возможности иностранного языка как учебного предмета в создании и решении специальных ситуаций, вызывающих коммуникативные барьеры, заключаются в следующих аспектах: коммуникативной напрямленности предмета, возможности решения не только учебных задач, возможности использования всего разнообразия приемов и средств активизации учебной деятельности, организации самостоятельной работы.Justified by the importance of foreign language as a school subject for special problem situations, explained steps in the application of such situations in the classroom for practice a foreign language. Announced that the possibility of a foreign language as an academic subject in creating and solving specific situations of communication barriers lie in the following aspects: 1) the communicative napryamlennosti subject, 2) the possibility of not only solving educational problems, 3) the possibility of using the variety of methods and means of enhancing training activities, 4) organization of independent work.
|
6. |
Гапонова В. М. Ключові компетенції викладача вищого військового навчального закладу [Електронний ресурс] / В. М. Гапонова // Вісник Національного університету оборони України. - 2013. - Вип. 1. - С. 42-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnaou_2013_1_9
|
7. |
Гапонова В. Е. Наследуемость признаков молочной продуктивности у коров черно-пестрой породы в племенных хозяйствах Брянской области [Електронний ресурс] / В. Е. Гапонова // Розведення і генетика тварин. - 1999. - Вип. 31-32. - С. 35-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rgt_1999_31-32_20
|
8. |
Гапонова В. М. Методика використання засобів інтерактивних технологій на заняттях гуманітарного циклу з метою підвищення готовності майбутніх офіцерів-прикордонників до професійної діяльності [Електронний ресурс] / В. М. Гапонова, В. В. Кирилюк // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2012. - Вип. 32. - С. 265-269. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sitimn_2012_32_55
|
9. |
Гапонова В. Оптимізація навчання курсантів-прикордонників професійної термінології [Електронний ресурс] / В. Гапонова, О. Лемешко // Збірник наукових праць Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія : Педагогічні науки. - 2020. - № 2. - С. 18-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpnadpcpn_2020_2_4
|